Očkování veřejnosti (COVID-19)

DSC7253
Očkování proti Covid-19 probíhá v prostorách interních ambulancí. 
    • Počet parkovacích míst v areálu nemocnice je omezen. Občanům proto doporučujeme, aby k dopravě na očkování využili MHD, linka 103 směrem z města na Horní Proseč jezdí v hodinovém intervalu. Využít lze i linky se zastávkou Nemocnice (u heliportu). V rámci zlepšení své fyzické kondice doporučujeme dorazit pěšky.
Aktualizováno 9.3.2023 (přesun očkovacího místa)

Aktuálně

9.3.2023
Od 1.4. 2023 bude očkovací místo přesunuto do prostor interních ambulancí. 


Certifikát o provedené vakcinaci si můžete stáhnout a vytisknout na adrese ocko.uzis.cz. Upozorňujeme, že systém může být někdy přetížen a občas je potřeba opětovné přihlášení.


  • Zaregistrovat se k očkování do Centrálního rezervačního systému můžete zde.
  • Registraci do CRS Vám pomohou vyplnit: 
    • na národní telefonní lince 1221 (Po-Pá 8:00-19:00, So-Ne 9:00-16:30) - upozorňujeme, že tato linka bývá přetížená
    • městská linka 774 225 529 (Po-Pá 8:00-15:00)
  • Před rezervací termínu si prostudujte informace a dotazník pro ikona souboru1. dávku zde,  Dotazník pro 2. - 4. dávku naleznete ikona souboruzde. Pozor, v některých případech není možné očkování provést.
  • Děti 5-11 let 
    • musí vždy přijít v doprovodu alespoň jednoho zákonného zástupce. 
    • dotazník, který je třeba před očkováním vyplnit ikona souboruzde
  • Děti 12-15 let
    • musí vždy přijít v doprovodu alespoň jednoho zákonného zástupce. 
    • dotazník, který je třeba před očkováním vyplnit ikona souboruzde
  • Tyto informace a dotazník si můžete předem sami vytisknout a přinést vyplněné, nebo je obdržíte po příchodu do očkovacího centra a vyplníte je na místě.
  • Prosíme, dodržte datum a hodinu, na které máte rezervován termín očkování.
  • Nezapomeňte si s sebou k očkování vzít občanský průkaz a průkaz pojištěnce (kartičku od pojišťovny).
  • Nejste-li si jisti, zda můžete ze zdravotních důvodů očkování absolvovat, kontaktujte předem svého praktického nebo ošetřujícího lékaře, ten zná Vaši anamnézu nejlépe. 
  • Informace po očkování naleznete ikona souboruzde.
  • Informace pro občany, kteří jsou zaregistrovaní, obdrželi zvací SMS na 1. dávku očkování, ale ze závažných důvodů se k němu nemohou dostavit: Nevyužijete-li tuto SMS během dvou dnů, její platnost končí. Poté Vám tato SMS přijde ještě dvakrát. Nevyužijete-li žádnou z těchto tří SMS, Vaše registrace se automaticky zruší a k očkování se budete muset zaregistrovat znovu.
  • Informace pro občany, kteří se ze závažných zdravotních důvodů potřebují změnit termín očkování 2. dávkou: Volejte linku 1221 nebo vyplňte formulář. Podrobné pokyny zde.
  • Doprava je možná autem (upozorňujeme na velmi omezený počet parkovacích míst), nebo autobusem (linka 103, 104, 106, 114).
  • Aktuální informace budeme zveřejňovat zde, sledujte naše webové stránky.


Nejčastější otázky a odpovědi

1. Jak funguje očkování 3. a 4. dávkou v očkovacím centru jablonecké nemocnice?

Očkování 3. (posilující) dávkou v jablonecké nemocnici poskytujeme. Vždy je nutná registrace, bez registrace očkování neposkytujeme. V našem očkovacím centru aplikujeme jako 3. (posilující) dávku výhradně vakcínu Pfizer/Biontech. Kombinace s jinými vakcínami, které byly použity jako první a druhá dávka, je možná a doporučená jak Ministerstvem zdravotnictví ČR, tak odbornou vakcinologickou společností. K aplikaci 3. a 4. dávky je nutná registrace. Aplikace bez registrace není v našem očkovacím centru možná.  Podrobné informace naleznete v odkazu zde.

2. Co je Registrace?

Registrací v celostátním systému sdělujete, že máte zájem o očkování a patříte do nějaké kategorie, pro kterou je již očkování k dispozici. Součástí registrace je výběr očkovacího centra. Bez registrace není možná rezervace. Po registraci budete čekat na PIN2.

3. Co je Rezervace?

Rezervace znamená zajištění konkrétního termínu na první (a automaticky i na druhou) dávku očkování ve vybraném očkovacím centru. Rezervaci termínu lze provést až poté, co dostanete PIN2.

4. Mohu se v očkovacím centru zaregistrovat?

Bohužel ne.
 

5. Kde se mohu zaregistrovat?

Registrace je možná pouze přes internet na stránce: https://registrace.mzcr.cz/
 

6. Kdo mi pomůže s registrací, když to sám neumím?

Národní linka 1221 (Po-Pá 8:00-19:00, So-Ne 9:00-16:30)

7. Zaregistroval jsem se a dosud mi nepřišel  žádný termín.

Po registraci nepřichází termín, pouze SMS a mailové potvrzení registrace. Ve chvíli, kdy se v rezervačním systému uvolní termíny, přijde Vám SMS zpráva s PIN2, svým rodným číslem a tímto PIN2 se přihlásíte do rezervačního systému na adrese https://reservatic.com/ockovani  a termín na první dávku si sami vyberete. Termín druhé dávky pak systém přiděluje automaticky po nastaveném počtu dnů. Po rezervaci vám oba termíny přijdou potvrzené SMS zprávou i mailem, pokud jste jej při rezervaci uvedli. PIN2 je zasílán centrálně a prioritu mají lidé vyššího věku.

8. Jsem zaregistrovaný u svého lékaře a ještě nejsem naočkovaný a známý, stejně starý je už naočkovaný v centru. Proč?

V centru může očkování postupovat rychleji. Má k dispozici více vakcín.
 

9. Mohu se přeregistrovat na jiné očkovací místo?

Ano. Na stránce https://crs.uzis.cz/ vyberete Stav vaší registrace, zadáte číslo pojištěnce a telefonní číslo, na toto telefonní číslo vám přijde PIN ke změně registrace – zde si můžete změnit preferované očkovací místo za podmínky, že ještě nemáte rezervované termíny na samotné očkování.
 

10. Když přijdu do očkovacího centra a počkám si, jestli nezbyde očkovací látka, naočkují mne?

Bohužel nikoliv. Vakcíny jsou přesně na počet klientů s rezervací.

11. Jak mám postupovat, pokud se nemohu dostavit na 1. dávku očkování?

V mailu, kterým Vám byla potvrzena rezervace obou termínů, máte odkaz na Zrušení rezervace. Prosíme, na tomto odkazu svou rezervaci zrušte, termín se uvolní pro dalšího klienta. Vy se automaticky vrátíte mezi registrované klienty a budete čekat na nový PIN2 s výzvou k rezervaci termínu. Vyberete si nový termín.
 

12. Jak mám postupovat, pokud se nemohu dostavit na 2. dávku očkování?

Pokud ze závažných důvodů (např. nařízená karanténa, onemocnění Covid-19 nebo jiné onemocnění) potřebujete změnit termín očkování druhou dávkou, volejte na linku 1221,  nebo vyplňte elektronický formulář podle pokynů zde.
Následně Vám bude přidělen termín nový.

13. Mám 1. termín očkování, ale onemocněl jsem COVIDem. Co mám dělat?

V tomto případě je nutné termín posunout po konci karantény. Poté již nevyžadujeme negativní test. Dále postupujte dle bodu č. 11.
 

14. Po prvním očkování jsem onemocněl COVIDem. Mohu jít na 2. očkování v daném termínu? Nebo se termín posouvá? A jak tedy termín zrušit?

V tomto případě je nutné termín posunout po konci karantény. Poté již nevyžadujeme negativní test. Nevolejte na linku 1221. Vyplňte elektronický formulář podle pokynů zde.
 

15. Jsem v karanténě a nemohu se dostavit na 1. eventuálně 2. termín očkování. Jak postupovat?

Viz otázky č. 11 a 12
 

16. Jak se dozvím, jakou vakcínou budu očkován?

Konkrétní očkovací látku přiděluje rezervační systém centrálně. V očkovacím centru není výběr možný, téměř ve všech případech aplikujeme vakcínu Comirnaty od firmy Pfizer/BioNTech, pro tředí a čtvrtou dávku pak variantu Comirnaty Original/Omicron BA.4-5.
 

17. Mohu být očkován i přes některé zdravotní obtíže?

Obecně platí, že zdravotní obtíže, při které není možné očkování podat, jsou uvedeny v dotazníku. V ostatních případech není nutné očkování odkládat. Nejste-li si jisti, je nutné váš zdravotní stav předem projednat se svým praktickým nebo ošetřujícím lékařem - specialistou.

18. Je očkovací centrum přizpůsobeno lidem se zhoršenou pohyblivostí?

Ano. Přístup do centra i pohyb v něm jsou bezbariérové.

19. Mohou mít s sebou doprovod?

Ano, doprovod je možný

20. Jsou v centru k dispozici vozíky pro invalidy?

Ano. Pojízdné sedačky vám v centru rádi zapůjčíme.

21. Jsou v očkovacím centru toalety?

Ano. Toalety pro veřejnost jsou v centru k dispozici.

22. Očkování těhotných a kojících žen

Těhotným ženám do 12. týdne se očkování nedoporučuje. Je možné pouze ve výjimečných případech a s písemným doporučením ošetřujícího lékaře.

Těhotným ženám od 13. týdne výše a kojícím ženám se naopak očkování obecně doporučuje. Nicméně přesto je vhodné konzultovat očkování se svým praktickým nebo ošetřujícím lékařem. Písemné doporučení k očkování však není nutné.

V případě, že máte jiné otázky, volejte linku 1221 nebo pište na ocm@nemjbc.cz.



Průvodce očkováním





Očkovací centrum

Vstup do očkovacího centra

Vstup do očkovacího centra

 
Vstup do očkovacího centra

Vstup do očkovacího centra

 
Prostor k vyplnění formulářů

Prostor k vyplnění formulářů

 
Prostor k vyplnění formulářů

Prostor k vyplnění formulářů

 
Vstupní administrativa

Vstupní administrativa

 
Očkování

Očkování

 
Výstupní administrativa

Výstupní administrativa

 
Čekárna po očkování

Čekárna po očkování

 
 
Vytvořeno 15.1.2021 14:09:36 | přečteno 90398x | jana.valkova
load