Zajímá nás váš názor
Součástí léčby je nejen vysoká odborná úroveň lékařského a ošetřovatelského týmu, ale nepochybně i citlivý přístup všech zaměstnanců nemocnice k vám pacientům - našim klientům. Proto máme zájem o získání zpětné vazby, jak kladné, tak i záporné. Všemi připomínkami se zabýváme, pečlivě je vyhodnocujeme a snažíme se odstranit jejich příčinu. Za vaše názory předem děkujeme. Jsme rádi, že přispíváte k rozvoji nemocnice.
Možnosti vyjádření svého názoru
1. Výzkum spokojenosti pacientů
Šetření spokojenosti hospitalizovaných i ambulantních pacientů provádíme několikrát ročně formou podrobných dotazníků. Svůj názor můžete také kdykoli napsat do ankety spokojenosti pacientů, jejíž formuláře najdete na každém lůžkovém oddělení i ambulancích. Vyplněný dotazník anonymně odevzdejte do určených schránek, které najdete na jednotlivých odděleních, v čekárnách nebo u hlavního vchodu naproti informacím.
2. Dopis, e-mail
Svou stížnost, pochvalu a další podněty můžete poslat přímo na ředitelství na adresy:
Ředitelství
Nemocnice Jablonec nad Nisou, p.o.
Nemocniční 4446/15
466 01 Jablonec nad Nisou
e-mail: reditelstvi@nemjbc.cz
Dopis lze podat oficiálně také přes podatelnu nemocnice vedle kaple či poslat přes datovou schránku tzgk6j2. Otevírací doba podatelny je zveřejněna na webových stránkách nemocnice.
Za vaše podněty děkujeme.